SoyNorthropF5
“I just appreciate honest people, They ain’t faking it for someone else’s sake.”
shit everyphono cares about, be ESL as much as you want 
theres no topic in general, so talk whatever SNCA you want as loudly as possible
brazilians are also welcome here since they are latinxs

theres no topic in general, so talk whatever SNCA you want as loudly as possible

brazilians are also welcome here since they are latinxs

MenstrualCykill
Synthetically Revived
3 weeks ago#372313
Lolicon pedopigger jewkrainian gooner above me, this faggot spends all day posting 'p in xis potato shack in Odessa and gooning to that under-age anime shit. Destined to be culled by Doll personally, molested pigger anus HARD by russian rocket BVLLS, no more potato shack to be gooning in after russARYANS storm jewkraine and cull the faggot above for being a degenerate pedophile.
3 weeks ago#372337
https://youtu.be/a8MZBUoQt68Lolicon pedopigger jewkrainian gooner above me, this faggot spends all day posting 'p in xis potato shack in Odessa and gooning to that under-age anime shit. Destined to be culled by Doll personally, molested pigger anus HARD by russian rocket BVLLS, no more potato shack to be gooning in after russARYANS storm jewkraine and cull the faggot above for being a degenerate pedophile.
MenstrualCykill
Synthetically Revived
3 weeks ago#372403
^Used the last bit of data in his Odessan shantytown before being blown up by a Russian rocket
Peruvian_Chud
Kawsachun the empire, we will return.
PuertoRican
Let me see more posts on the comments page like before pls
3 weeks ago#374529
PuertoRican
3 weeks ago#374534
Pero hay como 5000 musulmanes y 3000 judíos
27caca46
Not that brown
27caca46
Not that brown
Llamenme tranny llamenme soyboy, olgol o commie yo como todos nosotros soy ciego pero my vara es larga y alcansa a "ver" donde otros noSiempre dara risa ver cualquier """""persona""""" como (tu) latinoamericana decir que su raza es mejor que la de otra porque todos somos del mismo color y mezcla de las razas que llegaron en la epoca colonialShow quoted text
PuertoRican
3 weeks ago#378941
Tan simple no es porque somos diferentes mezclas con diversos tonos de piel, pero como tal todos somos latinos y es ridículo que por ejemplo un cubano se crea mejor que los demás o que los supremacistas blancos lo aceptarán o algo así. Aunque sí seamos diferentes mezclas tenemos culturas parecidas e historias relacionadas. No estoy a favor del supremacismo blanco y muchos de los que sí están a favor de eso son muy molestosos y estúpidos.Siempre dara risa ver cualquier """""persona""""" como (tu) latinoamericana decir que su raza es mejor que la de otra porque todos somos del mismo color y mezcla de las razas que llegaron en la epoca colonialShow quoted text
PuertoRican
3 weeks ago#378957
Durante la época colonial, todos iban a la misma parroquia sin importar su raza, y desde entonces siempre ha sido así.Tan simple no es porque somos diferentes mezclas con diversos tonos de piel, pero como tal todos somos latinos y es ridículo que por ejemplo un cubano se crea mejor que los demás o que los supremacistas blancos lo aceptarán o algo así. Aunque sí seamos diferentes mezclas tenemos culturas parecidas e historias relacionadas. No estoy a favor del supremacismo blanco y muchos de los que sí están a favor de eso son muy molestosos y estúpidos.Show quoted text
Siempre dara risa ver cualquier """""persona""""" como (tu) latinoamericana decir que su raza es mejor que la de otra porque todos somos del mismo color y mezcla de las razas que llegaron en la epoca colonialShow quoted text
MenstrualCykill
Synthetically Revived
MoistPepper
Swedish Meatballs
3 weeks ago#379001
Boa noite
Log in to reply to this thread.